zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her iki üç mesajda bir elektrik kesintisinin nedenini bulamıyorlar ya da bilmiyorlar denilmiş ama,bal gibide nedeni biliniyor,zaten oturup düşünürseniz sizde anlayabilirsiniz..ama bunu açıklamak için yüreklerine güvenemeyenler varda oyuzden açıklayamıyorlar,ha bu arada ne yapılıyor,nasıl açıklasak diye bahane bulmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum..
Bence sebebini kesin olarak bulmak kolay olmayabilir yoksa birisi söylemese diğeri söyler, herkes hükümete çalışıyor değil ya. Kesintileri tetikleyecek bir çok neden olabilir kesinti olduktan sonra bulmakta hiç kolay olmaz hatta bulunamayabilir. Belkide dış ülkeler saldırı gerçekleştirdi hiç belli olmaz.