Nükleer santrali yapmak parayla yönetmek ise fikirle, tecrübe ile olur. Böyle bir gücü bilgisiz ve tecrübesiz kişilerin eline vermek intihardan farksızdır. Ayrıca kendin yapmadığın, bilgisiz olduğun, ülkemizde ilk defa tanışılacak bir teknoloji konusunda hangi güçten bahsediyolar anlamıyorum. Yaptıralım bir nükleer santral güç bizde olsun! Ne kadar basit dimi. Daha bir asansörün bakımını bile kontrol edemeyip insanların ölümüne sebebiyet veren, madenlerde yüzlerce kişinin ölümünü seyreden zihniyetle hangi güçten bahsediliyor. Amaç GÜÇ felan değil tamamiyle hava atmak, bakın bizimde nükleerimiz var demek. Altyapın var mı? yok! Kalifiye eleman var mı? Yok. Eğitim var mı? oda yok! Para var mı? var. Tamam ozaman nükleer sahibi olabilirsin. GÜÇ sende artık. Ne demişti çalışma bakanı madenciler öldükten sonra "GÜZEL ÖLDÜLER!.."
Santral kurulduktan sonra gazetelere ilan verir nükleer santral de çalışmak üzere vasıfsız işçi Alınacak diye birşeymi düşünüyorsunuz anlamadım, işi bilmeyen adamlar santral kuruyor diyorsunuz orada çalışacak olanlar devlet adamları değildir ülkede nükleer fizik okuyan yoksa bile bunun eğitimi verilecektir sizce böyle bir güç körü körüne iş bilmeyen adama teslim edilir mi ?