Guççücük japonyada bile yaklaşık 70 tane nükleer santral var.

Bende yenilenebilir enerji kaynağı taraftırıyım ama şuan nükleer santral şart. Hatta üstteki arkadaşın dediği gibi geç kalınmış bile.