her iki üç mesajda bir elektrik kesintisinin nedenini bulamıyorlar ya da bilmiyorlar denilmiş ama,bal gibide nedeni biliniyor,zaten oturup düşünürseniz sizde anlayabilirsiniz..ama bunu açıklamak için yüreklerine güvenemeyenler varda oyuzden açıklayamıyorlar,ha bu arada ne yapılıyor,nasıl açıklasak diye bahane bulmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum..