entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulgaristan a nasıl karşı çıkmamizi bekliyorsun hocam, alo Bulgaristan dur yapma mi diyelim.
Arkadaşların dediği gibi daha asansör ve maden kontrol ü yapamayan, koskoca ülkede elektrik gittiğinde nedenini bilmeyen bulamayan insanlara nükleer santral teslim edilir mi?

Gerçi bunların da şunun şurasında ne kadar ömrü kaldı ki...
tamam bende aynısını diyorum.Her önüne polis geçtiğimde 10 euro rüşvet para veriyorsam devletin olmadığı bulgaristanında.nükleer santral var.Onlar işletir ama Türkiye işletemez diye bir mantık yok.Kimsenin ömrünü ,kul bilemez