nükleer tehlikeli evet?
peki ya ermenistanın yaptıgıda tehlikeli değil mi?
bulgaristanında yaptığı tehlikeli değil mi ?
bunlarda problem olma ihtimali var mı? car
herhangi bir sızıntıda sınırımızı mecburen geçecek ?
kendi sınırımız da yapınca çok tehlikeli komşu ülkeler yapınca çok mu tehlikesiz oluyor?
Ortada devletin olmadığı rüşvetin her yerde olduğu bulgaristanda sıkıntı yok ama bizde var
Bulgaristan a nasıl karşı çıkmamizi bekliyorsun hocam, alo Bulgaristan dur yapma mi diyelim.
Arkadaşların dediği gibi daha asansör ve maden kontrol ü yapamayan, koskoca ülkede elektrik gittiğinde nedenini bilmeyen bulamayan insanlara nükleer santral teslim edilir mi?
Gerçi bunların da şunun şurasında ne kadar ömrü kaldı ki...