Nükleer santrali yapmak parayla yönetmek ise fikirle, tecrübe ile olur. Böyle bir gücü bilgisiz ve tecrübesiz kişilerin eline vermek intihardan farksızdır. Ayrıca kendin yapmadığın, bilgisiz olduğun, ülkemizde ilk defa tanışılacak bir teknoloji konusunda hangi güçten bahsediyolar anlamıyorum. Yaptıralım bir nükleer santral güç bizde olsun! Ne kadar basit dimi. Daha bir asansörün bakımını bile kontrol edemeyip insanların ölümüne sebebiyet veren, madenlerde yüzlerce kişinin ölümünü seyreden zihniyetle hangi güçten bahsediliyor. Amaç GÜÇ felan değil tamamiyle hava atmak, bakın bizimde nükleerimiz var demek. Altyapın var mı? yok! Kalifiye eleman var mı? Yok. Eğitim var mı? oda yok! Para var mı? var. Tamam ozaman nükleer sahibi olabilirsin. GÜÇ sende artık. Ne demişti çalışma bakanı madenciler öldükten sonra "GÜZEL ÖLDÜLER!.."