Benimde düşüncem şu yönde kimse yanlış anlamasın, eğer ki adam buna 300 500 TL dahi olsa kaptırıyor ise iyi olur. Tecrübe edinir, hayat şartlarını öğrenir bi nevi.
Eğer ki bu adam buna para kaptırıyor ise cahildir, hiçmi araştırma yapmıyor? hiç mi forumlara vs. bakmıyor?