Nükleer santral hakkında az bilgi sahibiyim. Lakin kurulmaması taraftarıyım. Ama şöyle bir durum var, nükleer santral patlarsa vs. gibi düşüncelere kapılmak yersiz. O zaman evlerimize tüp koymayalım. Ya patlarsa? Hadi onuda geçtim nükleer santral kurulursa belki yüklü bir işçi alımı olabilir. İşsizlere iş imkanı, ben halkımı düşünürüm. Zaten Birgün öleceğiz. Sebebi nükleer olsa ne olur? Hastalık veya kaza olsa ne olur? Allah Hakkımızda hayırlısını verir inşallah.