nükleer enerjiden vazgeçen ülkerin hepsi NÜKLEER enerji sayesinde dış ülkelere enerji satmıi buradan gelen para ile ülkeyi kalkındırmış ve başka enerji kaynakları için arge çalışmalarına ciddi zaman ve para ayırmıştır. Kaldıki nükleer enerjiyi 2030 yok 2050 gibi yıllara kadar hala aktif tutacaklar. Bence aldıkları kararlarda sadece gündemi yumuşatmak. O yıllar gelincede daha modern nükleer santralleri kuracaklardır.
Bizde kendimizi avutalım zararlı diye sınırımıza 10 km kala nükleer santral var !!!