Konu
Nükleer Yasası Onaylandı
02-04-2015, 19:12:07
#15
maviuan
Nükleer olsa da olmasa da eleştirecek insanlar var.Olmadığında niye elektrikte dışa bağımlıyız derler olsa zararlı derler.Ne yapalım söyleyin de tartışalım.