nükleer tehlikeli evet?

peki ya ermenistanın yaptıgıda tehlikeli değil mi?

bulgaristanında yaptığı tehlikeli değil mi ?

bunlarda problem olma ihtimali var mı? car

herhangi bir sızıntıda sınırımızı mecburen geçecek ?

kendi sınırımız da yapınca çok tehlikeli komşu ülkeler yapınca çok mu tehlikesiz oluyor?

Ortada devletin olmadığı rüşvetin her yerde olduğu bulgaristanda sıkıntı yok ama bizde var