nükleer tehlikeli evet?
peki ya ermenistanın yaptıgıda tehlikeli değil mi?
bulgaristanında yaptığı tehlikeli değil mi ?
bunlarda problem olma ihtimali var mı? car
herhangi bir sızıntıda sınırımızı mecburen geçecek ?
kendi sınırımız da yapınca çok tehlikeli komşu ülkeler yapınca çok mu tehlikesiz oluyor?
Ortada devletin olmadığı rüşvetin her yerde olduğu bulgaristanda sıkıntı yok ama bizde var