Beyler saçmalamayın. Ülkede neredeyse bir gün boyunca elektrik kesildi, üç gün oldu hala sebebi belli değil. Bakın bi' evden, depodan falan bahsetmiyorum, ülkenin elektriği kesildi. Ne nükleeri, ne santrali?