Geçici olarak yansıtmış olabilirler mi?
Sonuçlandı ise hayırlı olsun.
Başvuruda ne yazdınız telden görüşürken ne dediniz babkaya?
Yatırdığınızı aynen mi aldınız? Yoksa kazandığınız ike arasındaki farkı mı
1. işlem geçici değil kesin hocam 817.58 TL iade edilmiş. Ancak ikinci mevla hala yansımadı teb bankasını aradığımda işlemde deniliyor.
2. Başvuruda teb sitesinden itiraz dilekçesini indirdim zaten herşey orada yazılı siz sadece çekim yaptığınız tutarı ve tarihi + firma adresini yazacaksınız imza atacaksınız o kadar.
3. Yatırdığım tutar düz dersek 300+100 euro idi 300 lüğü geri aldık 100 euro içerde işlemde hala. Ayrıca bugüne kadar siteden çektigim tutar 475 TL yani kardayım