Alınmayip ne olacaktı o domain ?
Boşta mi kalacaktı ?
Yanlış anlamayın merakimdan soruyorum. Boş mu kalsın ?
Siz burada olan anlatmak istediğimi anladiniz mi ?
Ne amaç ile almiş ? Bu bir çıkar amaçlidır , milli meseledir.
O kişi babaniz olsaydi bu durumu bilseydiniz şehit bir savcinin öldüğü gün alinan bir domainin cekirdek parasina satildiğini ne derdiniz.