Webmaster forumu olduğundan domain ile ilgisi bağlantisi olduğundan actim konuyu.
Sizde gazeteciler ve siyasetçilerin olduğu platformda dile getirebilirsiniz, çok normal geldi galiba konu size.
Alınmayip ne olacaktı o domain ?
Boşta mi kalacaktı ?
Yanlış anlamayın merakimdan soruyorum. Boş mu kalsın ?