Geçici olarak yansıtmış olabilirler mi?
Sonuçlandı ise hayırlı olsun.

Başvuruda ne yazdınız telden görüşürken ne dediniz babkaya?
Yatırdığınızı aynen mi aldınız? Yoksa kazandığınız ike arasındaki farkı mı