Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda iş yerinde'de sorun var mı hocam? Facede vs.
Var dostum giremiyorum şu an,youtube da çok yavaş yükleniyor,hatta telefonda avea 3g bile girmiyor