Ben
orjinal Rusyaya gelen romu kurmuştum, çok memnunum.
Akıllı telefonunuz daha akıllı oluyor
Bu arada haberiniz olsun n900 ile n9000q aynı cihazlar, n900'ün romları Türkiyedeki note3'e oluyor...
Türkiye Romları:
http://www.sammobile.com/firmwares/d...SM-N9000Q/TUR/
Diğer ülkeler için dağıtılan ve Türkiyedeki Note3'e uygun romlar:
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N900/
Bu romlar orjinal olduğu için knox sayacını arttırmıyormuş