Ben orjinal Rusyaya gelen romu kurmuştum, çok memnunum.

Akıllı telefonunuz daha akıllı oluyor

Bu arada haberiniz olsun n900 ile n9000q aynı cihazlar, n900'ün romları Türkiyedeki note3'e oluyor...

Türkiye Romları: http://www.sammobile.com/firmwares/d...SM-N9000Q/TUR/
Diğer ülkeler için dağıtılan ve Türkiyedeki Note3'e uygun romlar: http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N900/

Bu romlar orjinal olduğu için knox sayacını arttırmıyormuş