Amaç para kazanmak değilmi? Onlarda öyle yapıyodur sebep aramaya gerek yok bence.
Aslında bu işin suyunun çıktığı anlamına geliyor. Nereden baksanız günün ilk saatlerinde bu tür milyonluk gösterimi olan siteler adsense'in yüksek tbm reklamlarını cumburlop cebe indiriyor. Bizim gibi binlik gösterimi olan sitelere de artıklar kalıyor.
Adsense'de "Kurumsal yayıncılık" gibi bir şey olmalı bence. Orada da milyonluk gösterimi olan firmalar kendi aralarında çalışır. Bir reklam veren kurumsal siteleri mi yoksa bireysel siteleri mi tercih edecek belirlemeli. Yoksa herkes bir yerden reklam yayınlarsa adaletsizlik oluyor diye düşünüyorum.