Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMTP kullanın öncelikle phpmaili kapatın. Sonrasındada sunucu üzerinde mail ile alakalı genel güvenlik ayarlarınızı yaparsanız çıkmaz.

Phpmaili nasıl kapatabilirim yardım edebilirmisiniz lutfen