KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizzat yaşadım burada tereddütte olduğunuz konuların tamamını Yaklaşık 3 yıl süren bir süreç oldu ve sonuçları da ağır oldu maddi olarak, ayrıca maliye ve vergi daireleriyle de yeterince içli dışlı oldum bu süreçte. Tamamen tecrübelerii yazıyorum burada. Yoksa domain who isini gizle, yok 2 sene oldu başıma birşey gelmedi şeklinde yürümüyor işler, banada 4 sene sonra çıktı mesela bazı şeyler.
O zaman başınıza gelenleri bir makalede derleyip bizimle paylaşırsanız sizin tecrübenizden yararlanmış oluruz. Hatta belki konu sabitlenir ve çoğumuzun aklındaki soru işaretleri ortadan kalkmış olur.