WebKingx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paravan blog olayı bitti ve bitiyor haklısınız. Fakat adı üstünde paravan blog bitti. Sizin web sitenize rakip olabilecek kalitede paravan site olayı bitmedi kolay kolay da bitemez. Bu sebep ile çöp paravan blog ile kaliteli ve özenle beslenmiş paravan blog olayını birbirine karıştırmamak gerekiyor. Saygılarımla iyi çalışmalar.

Size bir sorum var. Her site icin ayri ayri mi paravan acalim yoksa onceden actigimiz olur mu ? İcerik bakimindan sekotre uygun olsa bir sorun olur mu ? İsimlerini de kisisel yapsak mesela olur mu ?