Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl memnun musunuz peki sadece güncellemeden gelecek paketi indirip kurmak yeterli midir ?
henüz kuramadım şarjım az olduğundan dolayı

yükledikten sonra düşüncelerimi paylaşıcam