En iyisi sağlam bir muhasebeciden bilgi almak hocam. Yani 3-5k gelirinde vergisini vermek gerek. karikaturname'nin de söylediği gibi yıllık gelir vergisi ödersiniz hem işiniz garanti olur. Hem şirket olursunuz. Herşeyiniz kanuna uygun olur. Rahat olur. Başınıza başka işler geldiğinde şirket olduğunuz için işlerinizi onun üzerinden halledersiniz vs.

Yani kanunlara uyun gerisi boş. Bizde zamanında kazandık aylık 1k civarı Google'dan elbette sorun olmayabilir ama olmayacak diye bir garanti de yok hani.