Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oha %25 gelir vergisine versek ne kalıyor ki ? varsın ceza gelsin daha iyi
+ muhasebe ucreti + sigorta ucreti + stopaj blah blah..

Bu ulkede is yapmak suc hocam, yoksa insanlar neden memur olmak icin kendisini yorsun bu kadar?

Aylik 6binTL net kazanci olan bir is urettiniz diyelim elinizde 3K gelir kalsa ne ala.. Aylar sonra batma riski varken hemde.. (Batmak icin de para harcanir bu arada saka degil) Ne gerek var ki? al memuriyetini yatarak ayni parayi kazan.