Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize saglik


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nihayetinde grafik tasarımcı değilim Bazen kendi işini kendin yapacaksın işte maalesef

teşekkür ederim