Arkadaşlar whmcs panelinde müşteri olarak giriş yap diyince müşterinin sadece ana sayfasını görebiliyorum hizmetlerim bölümüne girince giriş yapmamı istiyor default temayı kullanıyorum sorun ne olabilir çözemedim bir türlü.