Hayır diye birşey mi olur ya. Siz yapmışsınız PR3 PR4 Yeni gelişmekte olan saygın siteler PR0'da mı kalsınlar. Kimin emeği varsa site üzerinde , ne kadar özgün ve çalışkansa ona göre güncellemede hakkını almalı.