aristosokrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu script a.sağıroğlunun scriptidir, birçok kişi bunu ücretli olarak almıştır. en son tüm scriptlerinide düzgün satamadığı için scriptler böyle kaos ortamında bazı arkadaşlar tarafından ücretsiz veya ücretli olarak paylaşılmaktadır.
yani arkadaşın kendi yazdığı bir script değildir.
bunun tüm haklarını alan sitemizde birçok arkadaş vardır.
benim ve onların haklarıda bir nevi yenmektedir.
popülistlik adına ,bu tip paylaşımları doğru bulmuyorum.
üstelik paylaşımı durduracağım şu bu gibi sözler yazıp kendi scriptinizmiş gibide insanları yanıltmanız doğru bir tutum değil.

kardeşim parasını verip a.sağıroğlundan zamanında almış oldugum scripttir şimdi ücretsiz olarak yayınlıyorum..Ayrıca Scriptin Footer Kısmında Zaten Design By Abdullah Yazıyor..Tüm Hakları Bana ait olmasına rağmen kaldırmadım...Zamanında butun scriptleri için büyük mebla ödeme yapmıştım butun hakları bendedir...!Gönül rahatlığı ile indirebilirsiniz..!Ayrıca daha ücretsiz scriptler gelecektir arkadaslar konumu paylaşımlarımı takip edin yav tarihi eser olmuş script bırakın işde kendini geliştirmek isteyen , web tasarıma hevesli olan,öğrenciler,internette uğraş verenler,site sahibi olmak isteyenler bırakında hep para peşinde olmayın insanlar yararlansın biraz zamanında bundan 3-4 sene önce parayla tüm scriptlerini satın aldım zaten adamın şimdide belki bi kaç kişinin işine yarar belki bi faydamız dokunur belki bi duasını alırım diye dağıtıyorum butun hakları bendedir..!ayrıca durumum yok diyen bi arkadasım olursa sitemdeki butun scriptleri ücretsiz kurulum dahil tek domain lisanslı olarak verebilirim benim ticaret anlayışım bu biz babamızdan böyle gördük anadolu çocuguyuz yaptıgın bi yardım gün gelir kapını çalar...