bu script a.sağıroğlunun scriptidir, birçok kişi bunu ücretli olarak almıştır. en son tüm scriptlerinide düzgün satamadığı için scriptler böyle kaos ortamında bazı arkadaşlar tarafından ücretsiz veya ücretli olarak paylaşılmaktadır.
yani arkadaşın kendi yazdığı bir script değildir.
bunun tüm haklarını alan sitemizde birçok arkadaş vardır.
benim ve onların haklarıda bir nevi yenmektedir.
popülistlik adına ,bu tip paylaşımları doğru bulmuyorum.
üstelik paylaşımı durduracağım şu bu gibi sözler yazıp kendi scriptinizmiş gibide insanları yanıltmanız doğru bir tutum değil.