özgüven önemli. şimdi biraz karşılıklı etkileşimin önemi var. bilmiyorum artık bana mı özel, ama Rabbim hayırlısı oysa ve çok istiyorsan sana nasip ediyor.

Geçen yaz ilk görüşte aşk derler ya, tesadüfü bir şekilde Ukrayna güzeli ile tanıştım Bodrum'da Otelde. Yarışma otelde düzenleniyordu. Anlatamam, nasıl nutkumun tutulduğunu hayatımda bu kadar mütevazı, güzel gülen, muazzam bir güzelliğe sahip bir kadını tanımadım.

Dedim artık seni benimsin! Bodrum'da çok bi olayımız olmadı 2-3 defa gördüm, ama aklımdan çıkmıyordu. Kafamı yastığa onu düşünerek koyuyor, sabah onu düşünerek uyanıyordum.

Kalbimin sesini dinledim ve şu an bu satırları Ukraynadan yazıyorum. Mükemmel vakit geçiriyoruz, gezip eğleniyoruz. Ertesi gün buluşacak isek, bir gün öncesinden ona espriler hazırlıyorum. Boş muhabbet yapıp, soğutmayayım diye doğaçlamanın yanısıra ezber çalışıyorum...

Her şey şükür güzel gidiyor, ama eve döndüğümde tekrar özlüyorum. Bazen paranoya yapıyorum diyorum ki "bu kız Ukraynanın en iyi devlet üniversitesinde okuyor, filoloji bölümünde. Fransızca ve İngilizcesi muazzam. Roman yazıyor ve Ukrayna güzeli. Benimle ne işi ola acep? diye soruyorum.

ama özgüven ve azim olunca. ona özel hissettirince her şey, her sorun çözülüyor. Ne yaptığın değil, nasıl hissettirdiğin önemli.

inşallah olur demeyeceğim, inşallah senin için hayırlısı olur diyeceğim... sabır ve azim... ve özgüven!