Şu anda bilgisayarımda Firefox, crome, yandex ve opera var... En çok Firefox kullanıyorum ama sık sık flash nedeniyle çöküyor. Crome'u az kullandığımdan iyi. En hızlısı Yandex (ama pek güvenmiyorum), operayı pek kullanmıyorum. İşin açıkçası eklenti yüklemeyin, geçmişi temizleyin, çerezleri arada silin ve tmp klasörünü boşaltın...biraz rahatlıyor.