volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba opencart alt yapılı sitemiz için
Tüm kredi kartlarına taksit imkanı vermek istiyoruz
Payu sistemini gördük bunun için tek alternatif bumudur?
Daha önce kullandığımız sanal pos var ama başka bir sitede kullanılıyor. Yeni bir sanal pos mu almalıyız yoksa payu yeterli mi?

Bu payu ve bir kaç konu (çeşitli modül ve düzenlemeler) konusunda destek verecek opencart uzmanı arkadaş arıyorum
Payu için yıllık bir ödeme yapmanız gerekmektedir onun alternatifi iyzico şu an hatta git gide daha büyümektedirler.Komisyon oranlarıda fena sayılmaz yıllık ödemeleride mevcut değil hatta daha kazanmanız için farklı çözümler sunmaktadırlar.
İyzico'yu tavsiye etmekteyim hatta site için ücretsiz modülleri mevcut her türlü açık kaynak kodlu sistemlere modüllerde sağlamaktadırler tavsiye ederim iyi çalışmalar