Hocam merhaba, ben bir yazılımcıyım we anlaşmıs oldugunuz arkadaşınızı tanımam bile, öncelikle bu script 50-100'tl ye olacak bir script değil bunu bilin, bence bu fiyata bu kadar kodlama yapması bile normal,, Ben 3 sayfalık html'i mobil uyumlu hale getirmek ıcın bile 100 tl istiyorum

Elinizi vicdanınıza koyun.. Adamın parasını verin ve açık kaynak kodlarıyla scripti alıp bir başkasına verin geliştirmesini o yapsın..