ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yazdın la
Kötü bir şey yazmadım da daha önce bir kaç paylaşımına daha erkeklerin yorum yaptığına şahit oldum, daha sonra hemen o yorumları kaldırdı. O yüzden şüpheleniyorum.