Kendine güvenmezsen hiç birşey olmaz burada yazdığınla kalırsın. Acı ama gerçek.
Şöyle söyliyim, dünyada ki tek kız o değil

Sana şuan tek kız o gibi gelsede, bu duyguyu bi erkek çok kez hissedebiliyor. Yani bu olumsuz olsa bile üzerinden 1 ay mı belki daha kısa belki daha uzun süre geçtikten sonra illa ki başka biri yine olacak

o yüzden şuan bu duygu içindeyken yüzüne karşı açıl. Ucunda ölüm yok. Yüzüne söylemen hem daha etkili hem kendine güvenini gösterir. Kızlar pısırık erkek sevmez. Kendine güvenen erkek sever.
Şuan bir erkek arkadaşı var mı onu bilmiyorsun sanırım ama eğer yoksa bile; elini çabuk tutmazsan başkası senden önce açılabilir. Bunuda bir düşün başıma gelmişti