Merhaba opencart alt yapılı sitemiz için
Tüm kredi kartlarına taksit imkanı vermek istiyoruz
Payu sistemini gördük bunun için tek alternatif bumudur?
Daha önce kullandığımız sanal pos var ama başka bir sitede kullanılıyor. Yeni bir sanal pos mu almalıyız yoksa payu yeterli mi?

Bu payu ve bir kaç konu (çeşitli modül ve düzenlemeler) konusunda destek verecek opencart uzmanı arkadaş arıyorum