Broken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netten 3.4.2 sürümünü indirin kurun hayır veri kaybı yaşamazsınız sorunsuz bir sürümdür
SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski sürümde mevcut olan açıklar ne olacak? Yöneticiler boşuna güncellemiyor. Yine desiz bilirsiniz.
Başka çözümü yok mu acaba?