WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye?
belki reg fiyatına, daha önce hiç projelendirilmemiş güzel bir domain alabileceğin birileri vardır?
bu gereklilik neden? birilerinin de istifade etmiş olması iyi olmaz mı?
haklısınız hocam.
böyle aramamın sebebi; ayıracak bütçemin olmayışı
Ugurock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu ile ilgili olarak gerçekten kaliteli bir domain'in boşta olma ihtimali çok düşük. Kişilerin sahip olduğu domainlere teklif vermeniz işinizi hızlandırır.
ayıracak bütçem yok hocam maalesef
Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim ücretli domain arayanlar buraya konu açması gerek ücretsiz domain arayanlardamı buraya acıyor?
öyle bir zorunluluk yok hocam.