BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar az önce yine konuştuk kızla.
Ben bu kızı gerçekten seviyorum, onunla konuşunca çok mutlu hissediyorum kendimi.
Hele yanımda olunca kalbim küt küt atıyor, hiç gitmesin diyorum.

Bende açılmak çok istiyorum ama o özgüveni ve cesareti kendimde bulamıyorum.
psikoloji dersleri görmüş biri olarak size bir yöntem verim barii.şöyle güzel bir mp3 açın biraaz duygu ile bir word belgesine karekter sınırlaması yapmadan düşüncelerinizi yazınız .sonra kendinize şöyle güzelinden bir gaz verip ctrl +c ctrl+v yapıp faceden tek seferde gönderin.

sonuç olarak iki seçenek var olur yada olmaz.olursa sizindir.olmazsa zaten nasılsa sizin değildi değişen bir durum yok.

bunun için bugün yazmaya başlayın,beklemenin lüzumu yok.isterseniz hazırladığınız metni paylaşın yorum ve gaz alın biraz forumdan
not: psikolji dersini açık öğretimden aldım