Tam Erhan'ın yazdıklarının aynısını yazmak üzere sonuna kadar okudum ve gördüm ki yazacaklarımı yazmış.


1. Jenerik domain önemlidir, daha az emek ve daha az yatırımla kolay bir yere gelir.
2. Ama daha önemlisi domainin hakkını vermektir. Projelendirmek, doğru ekip, doğru yazılım, doğru tanıtım, reklam vs. ve doğru sermaye gücü ile piyasaya sunmaktır. Adamlar isterse yaylan.co yu isterse yurru .co yu alsalardı sonuç yine değişmeyecekti. Bu bakımdan hagiwhat arkadaşın değerlendirmesi doğrudur, mesela ben alsaydım, domaini bir heves scriptlerle yarım yamalak dolduracaktım, bir süre sonra bakacaktım trafik 20 30 larda (onun da yarısı arkadaş vs.) bıkıp parka çekecektim, ya da buradan satışa koyacaktım, açık arttırmada da herhalde 20 liraya falan zor gidecekti.