Valla bende okuduğumu ve anladığımı söyleyeyim. Burada alıcı hatalı.
Neden hatalı istediğini tek tek kalem kalem anlatacak. Kardeşim ben şunları istiyorum bunları yap demoyu gördükten sonra diyecektiniz mobil uyumlu değil şurası yamuk burası çalışmıyor şurda açık var... Burdaki problem ucuz etten çok iletişim kopukluğu..
Kodlamayı yapan arkadaş ne istediğinizi iyice anlasaydı şu an bu rakamların muhabbeti olmazdı.
Neyse yapılacak tek şey istenilenleri kalem kalem çıkarıp üstüne konuşulması gerekiyor. İki tarafta biraz fedakarlık yaparsa kimse zararlı çıkmaz diye düşünüyorum.
Mobil uyumlu olması ile mobilden resim atmaları farklı şey
[05.03.2015 01:15:20] Emre Karakaş: mobilden de resim alabilecek
[05.03.2015 01:15:22] Emre Karakaş: demi insanlar
[05.03.2015 01:15:42] Esc Yazılım: Atabilirler
Mobilden resim alabilecek mi demişsiniz arkadaşta atabilirler demiş muhtemelen siz resim yükleyebilir mi diye sordunuz ama arkadaş anlayıp evet yollayabilir demiş ...
Neyse geçmiş olsun hocam. Umarım arayı bulursunuz.