PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Bitcoin çekme işlemlerinde bazı düzenlemeler yaptık. BTCTurk kullanıcıları 0.01 ve üzeri bitcoin çekme işlemlerinde madencilere ödenen ücreti artık ödemiyor. Bu ücreti sizlerin yerine biz karşılıyoruz. Bitcoin çekme sayfasında 0.01 BTC üzeri çekme isteği yarattığınızda karşınıza gelecek ekran aşağıdaki gibidir.



Bitcoin çekme sayfasından 0.01 BTC'den daha az bir çekme talebinde bulunursanız karşılaşacağınız sayfa aşağıdaki gibidir.



Konu ile ilgili sorularınızı destek@btcturk.com adresine mail atarak ya da buradan iletebilirsiniz, teşekkür ederiz.
Alp Bey,

Gece geç saatlerde btc lazım olabiliyor. 7/24 Sistemine oturtmayı ve banka hesaplarında seçeneği arttırmayı ne zaman planlıyorsunuz?