Hocam vergi zaten iş yapmazsanız ödemiyorsunuz.
Sadece 27 TL vergi ödüyorsunuz
İş yapmazsanız neyin vergisini ödüyorsunuz onu anlamadım ben?
Hocam, vergi falan degi lsadece demek istedigim, demek istedigim daha adam kazanmaya baslamadan masraf cikmasi. Verdigim ornege bir goz atin, kazanan adam zaten 300-500 bakmiyor, ben sadece diyorum ki az da olsa kazanan adamin bile vergi verebilecegi birsey hazirlansa, o zaman burda 10 lira satis yapan adam bile gider gunahini oder, borcunu verir. Herkesi kapsayan bir yapi olusturulmasi lazim bahsetmek istedigim sey o.