utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ablanızın sigortalı çalıştığını söyleyin. Ben kâhin değilim ablanızın sigortasının ödendiğini bileyim. Hem işi yasal yapmak istiyoruz diyorsunuz hem gereksiz para diyorsunuz. Vergi ve sigortanın nesi gereksiz? 2 mesajım arasında hiç bir fark yok.
O zaman patronuyla görüşecek (faal olarak çalışıyorsa) sigortası kesilmeden ayrıca kurabilir. Tabi patronu buna izin verirse.
Yok farklı birinin üzerine kuracaksa ve bu kişinin sigortası yoksa ödeyeceksiniz sigortayı.
O halde en yakın mali müşavire gidip ufak ufak başlamak işlemlere.Peki ev babamın üzerine odanın birini kiralayıp gösterebiliriz dimi.