Kızla muhabbetiniz ne ayarda bilmiyorum ama esprili yaklaşım bence en iyi yol. Senin hakkında güzel bi'şey söylediği zaman yürüyon mu sen bana, tatlı bi bakışını yakaladığında kızım bak bu bakış bakış değil falan gibi hafif esprilerle nabız yoklama taraftarıyım. Bu tarz bi' yaklaşımda bulunmak için de saçmalamamak lazım, zamanlama gerçekten iyi olmalı, mimikler de esprilere uygun olmalı tabi.
Kızın aklında senin için, senin istediğin gibi bi' düşünce yoksa bile, aklında böyle bişeylerin canlanmasına yardımcı olur.

Kolaygelsin