site ayarlarından , üye bölümünde , eposta ile onaylama seçeneği gibi birşey mevcut mu ?
hangi scripti kullanıyorsunuz ? posta onayı gibi birşey olursa spam gelmez. ya da bi güvenlik sorusu oluşturup öyle de ekleyebilirsiniz, istanbul kaç yılında fethedildi gibi