havadan sudan konuş konuşmanın bi sınırı olmaz, sen bişe yazarsın o bişey yazar, konu konuyu açar sohbet ilerler.
Hayır demesinden korkmanın bir mantığı yok, denemeden bilemezsin senden hoşlanıp hoşlanmadığını,
Ben açıkcası "Seni seviyorum", " senden hoşlanıyorum" falan dan diye söyleme olaylarından anlamıyorum pek, zaten biriyle o samimiyet oluyorsa kendi kendine oluyor açılmana bile gerek kalmıyor, bi süre sonra bi bakmışsın birliktesiniz
Hergün naber nasılın napıyosun diyede yazmak bıktırır bu arada,
Arada sırada yaz sohbet et, biraz makara yap konuşmanın üslubunu rahatlaştır, ondan sonra ara ara yaz, zaten konuşası yoksa ne yazsan sallamaz
Bu işlerde ilk görüşmede tercihen alkol tüketilmesi her zaman olumlu olur, tabi ortamınızı muhabbetını ve karşındaki insanı tanımıyorum ama alkol içtikte muhabbet artar, daha çok eğlenirsin, daha çok konuşurken ve samimiyeti daha çok yakalarsın, bu daima böyledir.