Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ıkı tarafında yazışmalarını okumaya çalıştım, benım anladığım şu, esc yazılım ısrarla bıraz daha ücret verın bıraz daha kalıtelı olsun dıyor diğer arkadaş yok bu denemek için şimdilik böyle olsun dıyor. bu durumda yazılımcıda hata göremıyorum, yaptıran kişi ucuz olsun ama en iyisi olsun diyenlerden. ama öyle bir dünya malesef yok.
Şu ata sözü ne kadar doğru "Ucuz Etin Suyu Yavan (Tatsız) Olur"
Peki hocam size bişey soracam??? Pnglerim çalınıyo başta gerçekten denemeydi vede sonradan kendisi dedi adam gibi bişey yapalım diye yaptık pazarlığı vede sayfa siteye bile sığmıyo kendisine de dedim... Ben bu siteyi kullanamiyacam şimdi bu nedir?